Videomat
Naszym założeniem było zaprojektowanie
urządzenia na potrzeby eventów i kampanii
promocyjnych, które mogłoby rejestrować obraz
video w atrakcyjny sposób.
W trosce o wysoką jakość świadczonych
usług, przy pracy nad projektem “Videomat”
nasze doświadczenie eventowe, poparliśmy
wiedzą i umiejętnościami zespołu operatorów
i montażystów z wieloletnim stażem w branży
filmowej.
Kierując się profesjonalizmem, wykluczyliśmy
udział (powszechnie na rynku używanej) kamerki
internetowej, którą zastąpiliśmy profesjonalną
kamerą.
Urządzenie zawiera profesjonalny, kierunkowy
mikrofon firmy Rode, kamerę z obiektywem
firmy Leica o jasności F1.5 i przetwornik 3MOS.
Kamera w sposób płynny ustawia ostrość na
podstawie analizy rysów twarzy.
Do urządzenia można podłączyć inne urządzenia
wyświetlające obraz w innym trybie, np. na
jednym telewizorze wyświetlane będzie nagranie,
a na drugim kompilacja wszystkich nagrań (bez
moderacji).
Nagrywanie może być poprzedzone wyświetleniem plansz
reklamowych, sampli video, z dźwiękiem. Poniżej prezentujemy
3 propozycje, jak można wykorzystać możliwości Videomatu
podczas kampanii reklamowej.
1. Wywiady
Uczestnik podchodzi do urządzenia na którym wyświetla się pytanie.
Po naciśnięciu przycisku zaczyna nagrywać odpowiedź.
Następnie, po udzieleniu odpowiedzi, uczestnik ogląda to, co nagrał.
Naciśnięcie przycisku przerywa odtwarzanie sekwencji i wyświetlane zostaje
następne pytanie.
Dzięki opcji “wywiady” można tworzyć video według swojego scenariusza
2. Video Looper
Zabawa polegająca na graniu z urządzeniem w “papugę” - gdy uczestnik
zabawy naciśnie przycisk i coś powie, nagra sekwencję, która zostanie
zapętlona i będzie odtwarzana do momentu, w którym następny uczestnik
nagra kolejną sekwencję. Tryb ten prowokuje uczestników do nagrywania
śmiesznych video.
3. Plansze z komendami
Plansze z komendami, których treść przygotujemy wspólnie z organizatorami
eventu, wyświetlają się za każdym razem, gdy wciśniemy przycisk, np.
podchodzimy do urządzenia i widzimy grafikę z napisem: “wciśnij przycisk “.
Następnie wyświetla się krótkie video, które informuje uczestnika o tym, co
ma nagrać (co zrobić, na jakie pytanie odpowiedzieć) i np. jaką korzyść może
z uzyskać. Wykonujący zadanie widzi licznik, który odlicza czas do rozpoczęcia
nagrania (3-2-1-0 start!).
Uczestnik na ekranie widzi siebie i napis REC z czerwoną kropką.
Gdy chce zakończyć nagranie, musi wcisnąć przycisk. Na końcu wyświetla się
plansza z podziękowaniami i informacją gdzie może zobaczyć video.